Szkoła Języka Angielskiego ABC LANGUAGE CENTRE dyr. mgr filologii angielskiej Dorota Malewska, 15-404 Białystok, ul. Młynowa 17, tel. 507-155-842

Musical Babies – dzieci w wieku 2-3 lata

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową stroną programu.
Każde spotkanie trwa 45 min, raz w tygodniu .Dzieci otrzymują płytę CD do słuchania w domu i książeczkę z tekstami dla rodziców.

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem.

Opis zajęć

Autorski program wczesnej nauki języka angielskiego Anny Rattenbury. Zajęcia mają na celu połączenie istotnych elementów ułatwiających przyswajanie języka obcego, a mianowicie wczesne, bezstresowe osłuchanie się z językiem, zabawy z rytmem i muzyką klasyczną oraz ruch. Dlatego też mówimy do dzieci tylko po angielsku, aby nauka była dla nich naturalna.

Fakt, iż dziecko przebywa tylko i wyłącznie w anglojęzycznej rzeczywistości sprawia, iż język angielski koduje mu się, podobnie jak ojczysty, w sposób naturalny. Najpierw zaczyna rozumieć to co słyszy, wykonuje polecenia nauczyciela, następnie rozmawia z nauczycielem odpowiadając jeszcze po polsku, ale prowadzi stopniowo coraz bardziej płynny dialog, by w dalszych etapach nauki niepostrzeżenie przejść na angielski, nie zdając sobie nawet sprawy z tego, że stosuje się do zasad poprawności językowej. Otrzymuje w darze umiejętność posługiwania się językiem obcym.

Celem zajęć jest wdrożenie dzieci w rzeczywistość anglojęzyczną, osłuchanie się z językiem, poznanie jego melodii, intonacji, barwy i struktury. Piosenki, rymowanki, zabawy ruchowe w języku angielskim oraz używanie wyłącznie angielskiego przez nauczyciela przenosi dzieci w świat języka obcego.
Ważnym elementem zajęć, w szczególności w najmłodszych grupach jest zachowanie określonej rutyny, dzięki której dzieci czują się bezpiecznie i są świadome następowania po sobie każdego z etapów zajęć.

Dzieci uczą się języka poprzez zabawy językowe, poznają wierszyki, zabawne wyliczanki, rymowanki, śpiewają piosenki, oglądają krótkie scenki językowe przedstawiające angielską rzeczywistość, która później naśladują. Celem zajęć jest nie tylko osłuchanie się z językiem angielskim, ale aktywne poznanie słów, zwrotów, wierszyków i piosenek angielskich. Poznają ją w tematycznych blokach – świat kolorów, liczb, zwierząt (dzikich i tych, z którymi zaprzyjaźniamy się na co dzień), owoców, smaków i zapachów oraz cywilizacji. Mówimy do dzieci tylko po angielsku, więc nauka staje się dla nich naturalna. Angielska rzeczywistość, która je otacza, „przez osmozę” przenika do dziecięcych umysłów i wzbogacą ich lingwistyczne umiejętności. Kreatywna zabawa staje się de facto podświadomą nauką, którą otrzymują dzieci.

Dzieci uczestniczą w zajęciach wraz z rodzicem, bądź opiekunem.

 

05.05.2014 | Napisane w