Designed and built with care, filled with creative elements

ABC Language Centre dyr. mgr Dorota Malewska

Nasz facebook

ABCLC – ul. Młynowa 17, 15-404 Białystok

Top
Kids playing in the room

Musical Babies

Dzieci w wieku 2-3 lata

Zapraszamy do zapoznania się ze
szczegółową stroną programu Musical Babies.

Liczba spotkań w tygodniu: 1

Czas trwania zajęć: 45 minut

Godziny oraz dni: godziny popołudniowe, prosimy o kontakt w celu ustalenia terminu

Nauczyciel: mgr Katarzyna Magosiewicz

Dodatkowe informacje: zajęcia z rodzicami, istnieje możliwość kupienia płyty CD do słuchania w domu oraz książeczki z tekstami dla rodziców.

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem.

Opis zajęć

Autorski program wczesnej nauki języka angielskiego Anny Rattenbury. Zajęcia mają na celu połączenie istotnych elementów ułatwiających przyswajanie języka obcego, a mianowicie wczesne, bezstresowe osłuchanie się z językiem, zabawy z rytmem i muzyką klasyczną oraz ruch. Dlatego też mówimy do dzieci tylko po angielsku, aby nauka była dla nich naturalna.

Fakt, iż dziecko przebywa tylko i wyłącznie w anglojęzycznej rzeczywistości sprawia, iż język obcy koduje mu się, podobnie jak ojczysty, w sposób naturalny. Najpierw zaczyna rozumieć to co słyszy, wykonuje polecenia nauczyciela, następnie rozmawia z nauczycielem odpowiadając jeszcze po polsku, ale prowadzi stopniowo coraz bardziej płynny dialog, by w dalszych etapach nauki niepostrzeżenie przejść na angielski, nie zdając sobie nawet sprawy z tego, że stosuje się do zasad poprawności językowej. Otrzymuje w darze umiejętność posługiwania się językiem obcym.

Celem zajęć jest wdrożenie dzieci w rzeczywistość anglojęzyczną, osłuchanie się z językiem, poznanie jego melodii, intonacji, barwy i struktury. Piosenki, rymowanki, zabawy ruchowe w języku angielskim oraz używanie wyłącznie angielskiego przez nauczyciela przenosi dzieci w świat języka obcego.
Ważnym elementem zajęć, w szczególności w najmłodszych grupach jest zachowanie określonej rutyny, dzięki której dzieci czują się bezpiecznie i są świadome następowania po sobie każdego z etapów zajęć.

Dzieci uczą się języka poprzez zabawy językowe, poznają wierszyki, zabawne wyliczanki, rymowanki, śpiewają piosenki, oglądają krótkie scenki językowe przedstawiające angielską rzeczywistość, która później naśladują. Celem zajęć jest nie tylko osłuchanie się z językiem angielskim, ale aktywne poznanie słów, zwrotów, wierszyków i piosenek angielskich. Poznają ją w tematycznych blokach – świat kolorów, liczb, zwierząt (dzikich i tych, z którymi zaprzyjaźniamy się na co dzień), owoców, smaków i zapachów oraz cywilizacji. Mówimy do dzieci tylko po angielsku, więc nauka staje się dla nich naturalna. Angielska rzeczywistość, która je otacza, „przez osmozę” przenika do dziecięcych umysłów i wzbogacą ich lingwistyczne umiejętności. Kreatywna zabawa staje się de facto podświadomą nauką, którą otrzymują dzieci.

Dzieci uczestniczą w zajęciach wraz z rodzicem, bądź opiekunem.

Masz pytania ? Napisz do nas, odpowiemy tak szybko jak to możliwe.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dobrowolnie podanych na potrzeby dodania komentarza i działania ochrony antyspamowej. Wiem, że zgoda może być przeze mnie w dowolnej chwili wycofana.